Wednesday, November 18, 2009

Ameerika kontinent on väike-väike

Quito tänavatel ma enam ei üllatugi, kui juhuslikult mõnda tuttavat kohtan. See on muutunud tavapäraseks, kuigi miljonilinna kohta ei suutnud seda alguses uskuda. Suhteliselt tummaks võttis aga järgmine lugu: suvel Panamas Baquette`is jõime ühe Los Angeles`ist pärit hostelikaaslasega külakõrtsis õlut. Eile jalutas sama tüüp mulle vastu Quitos Finn McCools´s (pubi Mariscal Forchi lähistel, 75%külastajatest on britid). Enam ma ei teagi, kas maailmas on olemas kohta, mis ei oleks väike.

10 comments:

  1. Kes see tüüp oli siis? See imelik ameeriklane kes Baquettis elas?

    ReplyDelete
  2. Noh, siis ma ei ole midagi kaotanud et mul polnud temga II korda võimalik trefata. Ta oli suht kummaline mehike :p

    ReplyDelete
  3. Mm, kriitiline oled! Ega mulle see polnudki oluline, kes see mehike oli, lihtsalt fakt, et ühte kodanikku näeb kahes erinevas maailma otsas. Küll olid olulised tšikid, kes temaga kaasas olid. Ma võin kihla vedada, et nende trefamata jätmine on sulle kaooootus. Iseäranis kuna tegu oli brittidega, kelle seast pärleid leiab harva :) Minu jaoks absoluutselt ebaoluline, et tutvusin nendega imeliku mehe kaudu, sest olukord on võrreldav rahaga. Raha kohta käib ju ütlemine, et raha ei haise...

    ReplyDelete
  4. Oot oot oot. Kuidas see paralleel siis nüüd käibki?
    Raha ei haise - briti tsikid ei haise? :D
    Hannes, mina võin kriitiline olla aga sina oled pesueht macho! :p
    Sellest hoolimata võid mulle meilile tsikkide pildi saata :)

    ReplyDelete
  5. See on kahtlemata ka õige, vähemalt nende tšikkide puhul :) Ma mõtlesin seda küll niimoodi, et täpselt nagu raha on raha, ükskõik kuidas teda teenitakse (vana tõde:)) Ja mees võib küll imelik olla, aga see ei tähenda, et tšikid, kes temaga kaasas on, oleksid imelikud. Aga kui mõni neist veel siin on, siis järgmisel teisipäeval McFinnis vististi näeb ja siis teen pilti ka. Aga suurem osa läks nädal tagasi minema. Ja sa oleksid pidanud nägema ühte belglast,kellega ma viimane nädalavahetus Ingapircas käisin, sa oleksid istukile kukkuunud. Ta vastas sinu standarditele "imelikust tüübist" nagu rusikas silmaauku!

    ReplyDelete
  6. Hannes, ka sina vastad päris hästi mu "imeliku tüübi

    ReplyDelete
  7. Jätka-jätka, sul jäi lause pooleli :)

    ReplyDelete
  8. Aga noh, sain aru. Mis siin lisada, vahest seda, et sul on minuga palju ühist :)

    ReplyDelete
  9. Jah, let's face it, me oleme ühed napakad mõlemad :)

    ReplyDelete